Το Aprilia Tuono 660 Factory είναι εδώ και αλλάζει τα δεδομένα….
Με μόνο 99 ίππους δυναμικό, το πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά του ανακαλύπτουν ξανά τον τροχό. Ωστόσο, ανατρέποντας τη ζυγαριά στα 181 κιλά και ποιοτικά πλήρως ρυθμιζόμενα πιρούνια KYB και ένα μονοκόμματο αμορτισέρ Sachs, κόβεται από τη μια γωνία στην άλλη σαν ψαλίδι μέσα από χαρτί περιτυλίγματος.
Δεν θα σας κόψει τα χέρια όπως τα μεγαλύτερα αδέρφια το V4 Tuono, αλλά είναι παιχνιδιάρικο και προβλέψιμο – καθιστώντας το μια απόλυτα απολαυστική μοτοσυκλέτα δρόμου από την αρχή. Όποιος πιστεύει ότι χρειάζεστε αρκετά άλογα για να περάσετε υπέροχα στο δρόμο πρέπει να οδηγήσει ένα 660 Factory.
Βασισμένο στην ήδη ικανή βασική προδιαγραφή, το Factory λαμβάνει επίσης ένα IMU ως στάνταρ για ευαίσθητα ηλεκτρονικά, καθώς και μια ισχυρή μείωση βάρους 2 κιλών και ένα smidge κάτω από πέντε επιπλέον ίππους – απομακρύνοντάς το από τους πιο ισχυρούς αντιπάλους όπως το Yamaha MT-09.
Αναποδογυρίζοντας με το παραμικρό πάτημα των φαρδιών όρθιων ράβδων, τα υπέροχα ελαστικά Pirelli Diablo Rosso Corsa II θερμαίνονται γρήγορα για να προσφέρουν υπέροχη αίσθηση στο μπροστινό μέρος στην ταχύτητα και δεν υπάρχει ποτέ εισβολή από το ευαίσθητο ABS.
Αν και είναι απίθανο να παρατηρήσετε την πρόσθετη ισχύ, ο παράλληλος διπλός κινητήρας παρέχει αρκετή ώθηση για να ανταποκριθεί στα εργοστασιακά χαρίσματά του, χωρίς να αισθάνεστε υπερβολικός στους δημόσιους δρόμους.
Ποιότητα κύλισης & φρένα
Ξεκινούν τα τυπικά εξαρτήματα ανάρτησης επαναφοράς και ρυθμιζόμενης προφόρτισης του Tuono 660 και έρχεται ένα ζευγάρι πλήρως ρυθμιζόμενα πιρούνια KYB 41 mm και ένα πίσω αμορτισέρ Sachs.
Όχι μόνο πιο ρυθμιζόμενο από τη βασική μοτοσυκλέτα, το νέο κιτ λειτουργεί άψογα με τα ελαστικά Pirelli Diablo Rosso Corsa II – παρέχοντας μια ήρεμη οδήγηση που σας επιτρέπει να εκμεταλλευτείτε πλήρως τον δικύλινδρο κινητήρα του.
Δεν υπάρχει κανένα δυσάρεστο συναίσθημα κατά την επιτάχυνση – ένα πρόβλημα που εντοπίζεται μερικές φορές σε άλλα μοντέλα της εταιρείας – δίνοντάς σας την αυτοπεποίθηση να συνεχίσετε το ταξίδι σας.
Πέρα από τον χειρισμό, η Aprilia λέει επίσης ότι το Factory έκανε δίαιτα, μειώνοντας περίπου 2 κιλά για ένα ισχυρό βάρος 181 κιλών – καθιστώντας το ένα από τα ελαφρύτερα στην κατηγορία και συμβάλλοντας στην αντιστάθμιση της έλλειψης ισχύος σε σύγκριση με την ίδια τιμή των Yamaha MT-09 117 ίππων και KTM 890 Duke 114 ίππων .
Χωρίς να το οδηγείτε όπως το τυπικό Tuono, θα ήταν ψέματα αν λέγαμε ότι γίνεται αντιληπτή διαφορά βάρους, αλλά γίνεται απίστευτα ευκίνητο ανάμεσα στα πόδια σας – μετακινώντας το από αριστερά προς τα δεξιά.
Είναι επίσης ένα doddle για μετακίνηση και εύκολο να το κρατάτε με το ένα πόδι, καθιστώντας το πιο προσιτό σε ένα ευρύτερο κοινό μοτοσυκλετιστών.
Κινητήρας
Το Factory αποκτά τους ισχυρούς επιπλέον 4,9 ίππους, φέρνοντάς το ένα βήμα πιο κοντά σε ανταγωνιστές όπως το Yamaha MT-09.
Όπως και η εξοικονόμηση βάρους, είναι δύσκολο να πούμε πόσο μεγάλο αποτέλεσμα είχε η ώθηση, αλλά μεμονωμένα λάμπει ως ελαστική μονάδα που σας ενθαρρύνει να κυνηγήσετε τις στροφές μέχρι το κόκκινο.
Αν και η ροπή παραμένει η ίδια, το Factory γίνεται ένα απρόβλεπτο V4 καθώς τυλίγετε το γκάζι για μέγιστες συγκινήσεις στο δρόμο, χωρίς τον φόβο να χάσετε την άδεια οδήγησης.