Μερικές φορές η αλήθεια είναι πραγματικά πιο παράξενη από τη μυθοπλασία. Αυτές τις μέρες έχουμε τρεις δισεκατομμυριούχους-τον Τζεφ Μπέζος, τον Ρίτσαρντ Μπράνσον και τον Έλον Μασκ-που προσπαθούν να αναμετρηθούν μεταξύ τους στον διαστημικό αγώνα. Κάποια στιγμή ο σόουμαν Μπράνσον κέρδισε τον Μπέζο για μια εβδομάδα στις προσωπικές τους αναζητήσεις στο διαδίκτυο στον αγώνα δρόμου για να γίνουν οι διάσημοι διαστημικοί καουμπόι. Αν θέλετε και εσείς να κάνετε κράτηση για μια γαλαξιακή πτήση, ένα εισιτήριο μπορεί να σας κοστίσει 250.000 δολάρια.
Τι σπατάλη. Μπορείτε να φτάσετε στον υπερχώρο ακριβώς εδώ στη Γη για λιγότερο από το ένα δέκατο. Απλώς πηγαίνετε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο Suzuki και αγοράστε μια νέα Hayabusa. Το μόνο που έχετε να αποφασίσετε είναι ποιο χρώμα θέλετε να είναι ο πύραυλος σας με πολύ λιγότερα χρήματα από μια διαστημική αποστολή.
Ναι, η Hayabusa, μαζί με όλες τις άλλες μοτοσυκλέτες, έχει τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 300 χλμ. / ώρα. Αλλά με κάποια εφευρετικότητα – και χρήματα – μπορείτε να προχωρήσετε γρηγορότερα. Πολύ πιο γρήγορα.
Για τους απλούς θνητούς που οδηγούν σε δημόσιους δρόμους, το όριο ταχύτητας της Hayabusa είναι ελάχιστα καταπιεστικό. Και πραγματικά δεν είναι μεγάλη υπόθεση ότι η μέγιστη ιπποδύναμη για το μοντέλο τρίτης γενιάς 2022 είναι χαμηλότερη από αυτή του προηγούμενου μοντέλου (188 έναντι 194). Η μέγιστη ροπή είναι επίσης χαμηλότερη. Αυτό που έχει σημασία είναι η επιπλέον ώθηση στη μεσαία σειρά, η οποία βοηθά τη νέα Hayabusa να επιταχύνει πιο γρήγορα από ποτέ.
Καταγράφηκαν σχεδόν 1.700 μίλια για τη δοκιμή (συμπεριλαμβανομένων τριών ημερών 400 μιλίων) στους δρόμους της πόλης της Utah, σε αυτοκινητόδρομους με ώρες αιχμής με κόσμο και σε μερικούς από τους καλύτερους δρόμους που έχει να προσφέρει το Γκόλντεν Στέιτ.
Ένα στιβαρό πλαίσιο είναι απαραίτητο για να εκμεταλλεύεται την τεράστια δύναμη. Με αρχιτεκτονική εμπνευσμένη από την αγωνιστική μοτοσικλέτα MotoGP GSX-RR της Suzuki, το αλουμινένιο πλαίσιο και το ψαλίδι της Hayabusa χρησιμοποιείται τόσο για τη βελτιστοποίηση της αντοχής και τη συντονισμένη κάμψη της. Το ελαφρύτερο υποπλαίσιο 1,5 κιλών είναι κατασκευασμένο από ορθογώνιους χαλύβδινους σωλήνες για να παρέχει τη δύναμη που απαιτείται για να υποστηρίξει έναν αναβάτη και έναν επιβάτη.
Με τα φτερά της να ταυτίζονται με τον λαιμό ενός γερακιού, η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση KYB της Busa ανταποκρίνεται και είναι συμβατή, ενώ μπορεί να μαλακώσει για άνεση ή να σκληρύνει για σπορ οδήγηση. Οι κορυφαίες μπροστινές δαγκάνες Brembo Stylema συμπιέζουν τους πλωτούς δίσκους 320 χιλιοστών και παρέχουν εξαιρετική αίσθηση στο τιμόνι και συγκρατούν τη δύναμη των αλόγων σας. Το συνδυασμένο σύστημα πέδησης προσθέτει λίγο πίσω φρένο όταν τραβιέται ο μπροστινός μοχλός, γεγονός που βοηθά στη σταθεροποίηση του πλαισίου. Οι τροχοί Cast 17 ιντσών είναι τυλιγμένοι με λαστιχένιο καουτσούκ Bridgestone Battlax Hypersport S22 με ουδέτερο προφίλ που βοηθά το Hayabusa να γυρίσει ομαλά και να κρατήσει τη γραμμή της.
Όταν βλέπετε το τελευταίο μοντέλο σταθμευμένο, γνωρίζετε ακριβώς τι είναι. Μοιράζεται μια αδιαμφισβήτητη οικογενειακή ομοιότητα με την αρχική GSX1300R, που άλλαξε την πεπατημένη, κάνοντας το ντεμπούτο της πριν από περισσότερες από δύο δεκαετίες. Η Hayabusa όμως είναι εδώ για νέες περιπέτειες στο διάστημα επί γης…