Κάπου ανάμεσα στους περιστρεφόμενους γύρους γύρω από το πολύ μοντέρνο Ranch Inde Motorsports και στους σκονισμένους δρόμους της ιστορικής πόλης Tombstone της Άγριας Δύσης, στην Αριζόνα, τα μοντέλα Harley-Davidson Road Glide ST και Street Glide ST του 2022, κατέστησαν σαφές ότι η Motor Company συγκέντρωσε έναν μοναδικό συνδυασμό της ιστορικής κληρονομιάς της και υψηλών επιδόσεων. Όμως, όσο και αν η χρήση μιας πίστας για εισαγωγή ενός μοντέλου είναι ένα σημάδι ότι η H-D κινείται σε νέες ιδέες, κάτι τέτοιο με ένα τέτοιο μοντέλο συνδυάζει την παραδοσιακή προσέγγιση της εταιρείας για σταδιακές αλλαγές στις πιο δημοφιλείς εκδοχές της.
Η Harley-Davidson έχει χτίσει την κληρονομιά της στην ακούραστη παραγωγή του γκραν τουρισμού και οι μοτοσυκλέτες εξακολουθούν να ενσωματώνουν αυτό το ιδανικό. Η The Motor Company υπόσχεται επιδόσεις καθώς και προφίλ, και τα μοντέλα ST στοχεύουν στην τάση V-twin baggger υψηλής απόδοσης που έχει αποκτήσει δυναμική σε επίπεδο βάσης εδώ και πολλά χρόνια. Αυτό που μπορεί να φαινόταν εξειδικευμένο μόλις λίγα χρόνια πριν, έγινε mainstream από τη σειρά αγώνων MotoAmerica King of the Baggers. Φέτος, το King of the Baggers έχει επεκταθεί από τρεις σε έξι γύρους και θα τρέχει από τις ψηλές όχθες του Daytona International Speedway μέχρι το WeatherTech Raceway Laguna Seca.
Στην πραγματικότητα, η Harley-Davidson κέρδισε το εναρκτήριο πρωτάθλημα King of the Baggers με μια πλήρη εργοστασιακή είσοδο στο Screamin’ Eagle που οδήγησε ο πρωτοπόρος της MotoAmerica superbike Kyle Wyman. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι κάθε performance bagger που κατασκευάστηκε από τη Harley και προσφέρεται στο κοινό θα εμπνευστεί από αυτή την προσπάθεια.
Το 2022 τοHarley Davidson street glide st corner ακουμπά στον αυτοκινητόδρομο της ερήμου. Στο δρόμο, τα μοντέλα ST εξακολουθούν να έχουν όλες τις ανέσεις που έχουμε συνηθίσει στις μεγάλες μηχανές τουρισμού της H-D.
Εκεί ξεκίνησε η κουβέντα για τα μοντέλα ST. Ο Μπραντ Ρίτσαρντς, αντιπρόεδρος styling και design της Harley-Davidson, λέει: «Αποφασίσαμε να απομακρυνθούμε λίγο από την γραμμή μας, τη νοοτροπία άνεσης με τα FL μας και σκεφτήκαμε: «Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε αμέσως για να μπορέσουν οι πελάτες μας έχουν μια εξαιρετική εμπειρία για να χτίσουν την απόδοση των ονείρων τους;»
Η ομάδα του Κέντρου Ανάπτυξης Προϊόντων της Harley εργάστηκε για να διαφοροποιήσει οπτικά τα μοντέλα ST από τις υπάρχουσες εκδοχές με στυλ εμπνευσμένο από τις επιδόσεις. Το ST είναι απογυμνωμένο από το κάθισμα του συνοδηγού και τα μαρσπιέ, το οποίο αφαιρεί επίσης το περιττό βάρος, και έχει διακοσμηθεί αισθητικά για να ελαφρύνει την εμφάνισή του. Το μπροστινό φτερό είναι κομμένο και η H-D χρησιμοποίησε κανονικού μήκους, χαμηλού προφίλ σέλας στα μοντέλα Special για να πετύχει την εμφάνιση, ενώ τα μαυρισμένα εξαρτήματα και οι χάλκινες λεπτομέρειες προσθέτουν τη σπορ εμφάνιση.
Εκτός από τον μεγαλύτερο κινητήρα 117ci σε κάθε μοντέλο ST, διαθέτουν επίσης αυτήν την αναβαθμισμένη εισαγωγή Heavy Breather, προσαρμοσμένη ρύθμιση της εξάτμισης και έναν εκκεντροφόρο υψηλής απόδοσης.
ST Power
Αυτό σημαίνει ότι η ισχύς προέρχεται από τον Milwaukee-Eight 117ci V-twin, τον μεγαλύτερο κινητήρα που διατίθεται σε μια Harley-Davidson που προσφέρεται στην παραγωγή, που προηγουμένως ήταν διαθέσιμος μόνο σε μοντέλα CVO. Επειδή όλα έχουν να κάνουν με την απόδοση, η HD το πήγε ένα βήμα παραπέρα τοποθετώντας το M-8 με εκκεντροφόρους υψηλής απόδοσης, μια εκκίνηση «βαριά» προς τα εμπρός και μια εξάτμιση ειδικά ρυθμισμένη για την εφαρμογή, ενώ εξακολουθεί να προσφέρει ήχο γνώριμο και την ανάλογη συμμόρφωση για τις εκπομπές ρύπων. Το αποτέλεσμα είναι 106 ίπποι στις 4.750 σ.α.λ. και την απόλαυση στα ύψη….