Συγκλονιστική τεχνολογία: Η Yamaha και η Akrapovic αυξάνουν την ισχύ χωρίς να σπάνε τα όρια θορύβου στο έργο GYTR
Το R1 GYTR της Yamaha θα φτάσει στις αντιπροσωπείες το 2023 με ένα νέο σύστημα μεσαίου σιγαστήρα Akrapovic που υπόσχεται περισσότερη ισχύ, λιγότερο βάρος και επίπεδο θορύβου κάτω από 101dB.
Διαθέσιμο σε ολόκληρη τη σειρά GYTR της Yamaha με εστίαση στους αγώνες (Genuine Yamaha Technology Racing), το σύστημα αναπτύχθηκε για να συμβάλλει στην κάλυψη των κανόνων θορύβου κυκλώματος.
Το σύστημα Akrapovic GYTR πληροί αυστηρά όρια θορύβου τροχιάς
Αυτό που ακολούθησε ήταν μια μακρά διαδικασία που διήρκεσε περισσότερο από ένα χρόνο, πειραματιζόμενοι με πρωτότυπα μακρύς σιγαστήρα, κοντούς σιγαστήρες, μεσαίους σωλήνες, διαφορετικά διαφράγματα εξάτμισης και πολλά άλλα.
Αυτή η διαδικασία πραγματοποιήθηκε σε συνδυασμό με τη Yamaha, παρά το γεγονός ότι η σλοβενική εταιρεία Akrapovic έκανε παραδοσιακά τα πάντα στο εσωτερικό της. Αυτό που δημιουργήθηκε τελικά έγινε γνωστό ως Mid Muffler System.
Το σύστημα μεσαίου σιγαστήρα Akrapovic είναι συμβατό με τα R1, R6 και R7
Λειτουργεί με τα υπάρχοντα Racing Line ή Evolution Line και ζυγίζει 3,8 κιλά στο R1 – πάνω από 5 κιλά λιγότερο από το τυπικό σύστημα δρόμου.
Χρησιμοποιώντας τις τυπικές κεφαλίδες τιτανίου του R1, η Yamaha διεκδικεί επίπεδο θορύβου μικρότερο από 101 dB – παράγει μόλις 97,4 dB σε ορισμένες διαμορφώσεις όταν δοκιμάζεται στατικά σε εσωτερικούς χώρους στις 5500 rpm.
Η Yamaha R1 GYTR στην πίστα
Έχουμε λοιπόν το σύστημα mid-pipe και έναν σιγαστήρα trackday. Δεν είναι ότι παίρνετε πέντε ίππους παραπάνω, απλώς δεν χάνετε καθόλου και αποκτάτε λίγη περισσότερη ισχύ με το σύστημα mid-pipe.
Ο ίδιος ο μεσαίος σωλήνας χωρίζεται σε δύο θαλάμους, οι οποίοι εισρέουν απευθείας από τις κεφαλές. Εδώ επιτυγχάνεται το πρώτο επίπεδο μείωσης θορύβου, με ένα επιπλέον διάφραγμα στο άκρο του κουτιού.
Εάν βρίσκεστε σε μια θορυβώδη ημέρα, αυτό ο δολοφόνος dB μπορεί στη συνέχεια να αφαιρεθεί, με τον Juwett να ισχυρίζεται ότι αυτό θα μπορούσε να αποκτήσει περισσότερη ισχύ – ειδικά στις υψηλότερες στροφές.
Yamaha R1 GTYR και GTYR Pro
Αν και δεν είναι νόμιμη για το δρόμο και απαιτεί επαναφορά της χαρτογράφησης καυσίμου όταν τοποθετείται στο R1, η εξάτμιση Akrapovic είναι επίσης συμβατή με τα μοντέλα R6 και R7, τα τελευταία δεν απαιτούν αυτή την ενοχλητική χαρτογράφηση καυσίμου.
Το σύστημα εξάτμισης και όλα τα άλλα χαρακτηριστικά GYTR με μπουλόνι μπορούν να αγοραστούν σε περιορισμένο αριθμό στα 17 καταστήματα Pro.