Αν ήλπιζα ότι οι δραστικές αλλαγές θα έπλητταν το Nissan Altima του 2023 , λοιπόν, αυτό είναι ένα περίεργο πράγμα που πρέπει να σταθείς με καρφίτσες και βελόνες. Επίσης, ενώ υπάρχουν μερικές αλλαγές στα μέσα του κύκλου που προορίζονται να μεταφέρουν το Altima μερικά ακόμη χρόνια μέχρι τον επόμενο πλήρη επανασχεδιασμό του, δεν υπάρχουν σημαντικές μηχανικές αναβαθμίσεις. Οι αλλαγές που έχουν γίνει βελτιώνουν την εμφάνιση του σεντάν, το εσωτερικό του και του προσφέρουν ορισμένα ενημερωμένα τυπικά χαρακτηριστικά ασφαλείας. Η Nissan δεν έχει αναφέρει βελτιώσεις στον χειρισμό της με το σύστημα AWD και είναι το άτονο CVT που χρησιμοποιείται στο VC Turbo I-4 των 2,0 λίτρων .
Ενώ ουσιαστικά είναι το ίδιο Altima που κυκλοφορεί από το 2019 , το μοντέλο του 2023 καταργεί τη χρωμιωμένη επένδυση της, υιοθετώντας μια νέα σχεδίαση στο μοντέλο SR και το νέο μίνιμαλ λογότυπο της Nissan. Έφυγε το χρωμιωμένο “V” που πετάει, καθώς αυτό είναι πλέον εξ ολοκλήρου “μαύρο χρώμιο” που κάνει αντίθεση με το αμάξωμα, τη μάσκα και τελειώνει εκεί που τελειώνουν οι κάτω προβολείς. Οι πλαϊνοί αγωγοί έχουν επίσης αλλάξει, οπότε αυτό που κάποτε έμοιαζε με μικρό άνοιγμα είναι τώρα μεγαλύτερο και περιβάλλεται από πιο εκτεταμένη μαύρη επένδυση για πιο τολμηρή εμφάνιση. Επίσης λείπουν από αυτούς τους κάτω αγωγούς τυχόν φώτα, συμπεριλαμβανομένων των φώτων ομίχλης. Η έλλειψη αυτού του χαμηλότερου σήματος αντανακλάται σε μια αλλαγή στους προβολείς με μια νέα λάμπα όπου υπήρχε μόνο ένας ανακλαστήρας και τα φώτα LED είναι στάνταρ,
Στο πίσω μέρος του Altima του 2023 δεν έχουν αλλάξει πολλά. Το μόνο που λείπει είναι το σήμα “VC Turbo” που βρέθηκε στο πορτμπαγκάζ των μοντέλων που είναι εξοπλισμένα με αυτόν τον κινητήρα turbo, αλλά συνολικά όλα τα άλλα είναι τα ίδια. Τα μεγέθη των τροχών θα παραμείνουν επίσης τα ίδια ξεκινώντας με έναν ατσάλινο τροχό 16 ιντσών με πλαστικό κάλυμμα και ένα P215/60R16 για όλες τις εποχές στο 2.5 S. Ανεβαίνοντας στο 2.5 SV θα έχετε ένα σετ τροχών 17 ιντσών σε ελαστικά P25/55R17 για όλες τις εποχές. Τέλος, το άλμα στο 2.5 SR, το 2.0 VC Turbo SR ή το 2.5 SL σας μεταφέρει στον τροχό 19 ιντσώνμε ελαστικό όλων των εποχών 235/40R19. Τα σχέδια των τροχών είναι επίσης νέα για το 2023 και κάθε τροχός είναι μοναδικός για το επίπεδο εξοπλισμού, πράγμα που σημαίνει ότι πλέον υπάρχουν συνολικά τέσσερα διαφορετικά σχέδια τροχών για το Altima. Τέλος, για το εξωτερικό, θα υπάρχουν δύο νέα χρώματα που θα μπορούν να επιλέξουν από τους πελάτες: Grey Sky Pearl και Garnett Pearl Metallic μαζί με μια επιλογή moonroof ενός πάνελ.
Ενώ το εσωτερικό ήταν ελάχιστα κορυφαίο στην κατηγορία του μοντέλου του 2022, η έκδοση του 2023 βελτιώνει τα πράγματα με μια οθόνη αφής 12,3 ιντσών παρόμοια με αυτή που χρησιμοποιείται στο νέο SUV Nissan Armada. Κάτω από αυτό και ακριβώς μπροστά από το μοχλό είναι μια διαθέσιμη ασύρματη επιφάνεια φόρτισης τηλεφώνου, όπου βρίσκονται επίσης οι πρίζες USB C, USB και τροφοδοσίας. Δυστυχώς, η οθόνη 12,3 ιντσών και η ασύρματη φόρτιση είναι προαιρετικά στην επένδυση SV και γίνονται στάνταρ μόνο όταν μεταβείτε στις ακριβότερες επενδύσεις SL και SR.
Ένα άλλο τεράστιο βήμα προς τα εμπρός είναι η συμπερίληψη του ProPilot Assist στις διακοσμήσεις 2.5 SL και 2.0 SR VC Turbo, αν και δεν είναι διαθέσιμο στην επένδυση 2.5 SR και είναι μόνο μια επιλογή στην επένδυση 2.5 SV . Πρέπει να επισημάνουμε, ξανά, ότι τα χαρακτηριστικά προσαρμοστικού cruise control και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις των Honda Accord, Toyota Camry, Subaru Legacy, Hyundai Sonata.
Τώρα φτάνουμε στην ισχύ και τα συστήματα μετάδοσης κίνησης, τα οποία παραμένουν αμετάβλητα για το 2023. Αυτή η γκάμα κορυφώνεται από τον 2,0-λίτρων VC Turbo I-4 της Nissan, ο οποίος προσφέρει αξιοπρεπείς επιδόσεις για έναν τετρακύλινδρο κινητήρα μικρού κυβισμού, ενώ παρουσιάζει ένα νέο μεταβλητό σύστημα συμπίεσης στην αγορά. Τόσο αυτό όσο και το αρχικό επίπεδο 2,5 λίτρων I-4 είναι επαρκείς κινητήρες, αν και παρεμποδίζεται από τον αποκλειστικό συνδυασμό τους με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων συνεχούς μεταβλητής Xtronic (CVT) της Nissan. Στο Altima SR VC Turbo 2022 που εξετάσαμε την τελευταία φορά, ήταν το CVT που μας κράτησε πίσω από το να απολαύσουμε την εμπειρία. Ήταν διασκεδαστικό, γρήγορο και πολύ καλό χειρισμό στην πίστα και στο δρόμο, αλλά ο αργός συντονισμός του CVT σε συνδυασμό με τη μεταβλητή συμπίεση και τη χαρτογράφηση turbo boost σήμαινε ότι η παροχή ισχύος είναι μη γραμμική και έχει ένα φαινόμενο «λάστιχο» όπου η επιτάχυνση αυξάνεται αφύσικα.
Αν δεν έχει βελτιωθεί δραστικά ο προγραμματισμός μεταξύ του κινητήρα και του CVT, αναμένουμε ότι η εμπειρία θα είναι όπως πριν. Το ίδιο πιθανότατα ισχύει και για το “Intelligent AWD” του Altima στις επενδύσεις που το διαθέτουν. Όπως και πριν, είναι περισσότερο ένας ενισχυτής πρόσφυσης για κακές καιρικές συνθήκες οδήγησης παρά μια αναβάθμιση απόδοσης. Τα διακοσμητικά 2.5 SV, 2.5 SR και 2.5 SL προσφέρουν προαιρετική κίνηση σε όλους τους τροχούς – μια σχετική σπανιότητα στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν – ενώ τα 2.5 S και 2.0 SR VC Turbo όχι.