Οι μοτοσυκλέτες συνήθως τιμολογούνται σε σχέση με τα πλαίσια, τα σχέδια, τις προοπτικές και τις τεχνικές επιδόσεις τους. Ένας άλλος παράγοντας που επηρεάζει την τιμολόγηση είναι η έννοια της κατασκευής μόνο ενός συγκεκριμένου αριθμού ενός συγκεκριμένου μοντέλου. Αυτό με τη σειρά του τα καθιστά μοντέλα περιορισμένης έκδοσης. Οι διάφορες εταιρείες σε αυτή τη λίστα, εκτός από την Ducati και τη Harley Davidson, έχουν επικεντρωθεί μόνο στην κατασκευή των απολύτως ακριβών μοτοσυκλετών που δεν έχουν κάτι λιγότερο από ένα εξειδικευμένο έργο τέχνης.
Στο πρόσφατο παρελθόν, οι μοτοσικλέτες είχαν γίνει αρκετά πιο ακριβές. Αυτό οφείλεται κυρίως στην αύξηση της χρήσης premium και δαπανηρών υλικών όπως ανθρακονήματα και στη θέληση να κατασκευάσουμε ταχύτερα και πιο ισχυρά μοντέλα. Μια μοτοσικλέτα όπως η Harley Davison Cosmic Starship θα ήταν η νούμερο ένα, μοτοσικλέτα σε αυτήν τη λίστα, ωστόσο, πρόσφατα αρκετοί κατασκευαστές άρχισαν να κατασκευάζουν μοτοσικλέτες περιορισμένης κυκλοφορίας που είτε είναι κατασκευασμένες σαν έργο τέχνης είτε έχουν κατασκευαστεί για να έχουν εξαιρετική απόδοση σε πίστα. Ωστόσο σήμερα δεν είναι καν στην πρώτη τριάδα. Ωστόσο, αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι το γεγονός ότι ακόμη και σήμερα αυτές οι όμορφες μηχανές από μέταλλο σε καμία περίπτωση δεν αποτυγχάνουν να τραβήξουν την προσοχή και τις καρδιές πολλών ανθρώπων σε όλο τον κόσμο με πάθος για μια περιπέτεια γεμάτη
10) Ducati Testa Stratta NCR Macchia Nera Concept
Αν και η Ducati Testa Stratta NCR Macchia Nera Concept μπορεί να μην είναι φτιαγμένο για να ανταγωνιστεί κάτι σαν την Kawasaki H2 όσον αφορά την απόλυτη ταχύτητα, ωστόσο είναι η πιο ακριβή μοτοσυκλέτα στον κόσμο. Το Ducati Testa Stratta NCR Macchia Nera είναι εξοπλισμένο με έναν V2, δικύλινδρο κινητήρα 998 cc, συνολικής απόδοσης 185 ίππων και κιβώτιο 6 σχέσεων. Η μοτοσυκλέτα είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα και τιτάνιο που επιτρέπει εντυπωσιακά στη μοτοσυκλέτα να ζυγίζει μόλις 134 κιλά. Αυτό το έργο τέχνης έχει κατασκευαστεί μόνο σε περιορισμένο αριθμό, δικαιολογώντας επομένως την τιμή στους θαυμαστές της.
9) Ducati Desmosedici D16RR NCR M16
Το Ducati Desmosedici D16RR NCR M16 είναι μια ελαφρύτερη και πιο ισχυρή έκδοση του Desmosedici D16RR και κοστίζει 232.500 $, ενώ η κανονική D16RR κοστίζει 72.500 $. Αυτή η τεράστια αύξηση της τιμής οφείλεται στη χρήση ανθρακονημάτων παντού, συμπεριλαμβανομένων των εξαρτημάτων της μοτοσυκλέτας που αντιστρέφουν το φορτίο, όπως το πλαίσιο, οι τροχοί και το ψαλίδι. Εκτός από αυτά τα μέρη, τα φτερά, η ουρά, το φέρινγκ και το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι επίσης κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, είναι όλα από αλουμίνιο τιτανίου ή αεροηλεκτρονικής ποιότητας μέχρι το κάθε μπουλόνι. Αυτή η μοτοσυκλέτα τροφοδοτείται από ένα Ducati V4 989 cc με συνολική απόδοση 175, ωστόσο το NCR M16 ώθησε τον αριθμό ισχύος στους 200 + ίππους στον πίσω τροχό. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι αυτή των πιο πρόσφατων αγωνιστικών μοτοσυκλετών Moto GP και η M16 είναι εξοπλισμένη με ηλεκτρονικά αγώνων, όπως καταγραφή δεδομένων, χάρτες μηχανών ελέγχου πρόσφυσης και επιλογής από τον χρήστη. Το NCR M16 ζυγίζει μόλις 145 κιλά, το οποίο είναι ελαφρύτερο από την ελάχιστη ρύθμιση βάρους μιας τετρακύλινδρης μοτοσυκλέτας Moto GP.
8) Ecosse FE Ti XX Titanium Series
Όταν το FE Ti XX ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2007, η τιμή των 300.000 δολαρίων φαινόταν σαν ένα απολύτως τρελό ποσό για ένα ποδήλατο. Ωστόσο, τα πράγματα έχουν αλλάξει με τον καιρό. Καθώς αυτό δεν είναι πλέον το πιο ακριβό μοντέλο, η τρελή τιμή του φάνηκε να είναι επίσης κατανοητή. Το FE Ti XX τροφοδοτείται από έναν κινητήρα αλουμινίου 2,4 λίτρων με συνολική ισχύ 228 ίππων στον τροχό. Τα ανθρακονήματα υπάρχουν σε όλη τη μοτοσικλέτα για να διατηρηθεί το βάρος όσο το δυνατόν χαμηλότερο. Το κάθισμα της μοτοσυκλέτας είναι κατασκευασμένο από χειροποίητο κομψό ιταλικό δέρμα. Οι εξατμίσεις είναι κατασκευασμένες από σωλήνες τιτανίου κατηγορίας 9 που έχουν φινίρισμα από κεραμικά μέσα. Μόνο 13 μονάδες της όμορφης μηχανής κατασκευάστηκαν ποτέ.
7) Dodge Tomahawk V10
Μόνο εννέα από τα Dodge Tomahawks κατασκευάστηκαν ποτέ. Ο Dodge λέει ότι δεν πρόκειται απλώς για μοτοσικλέτες, αλλά για κυλιόμενα γλυπτά, και πράγματι κοστίζει 550.000 $. Η απόλυτη ταχύτερη μοτοσυκλέτα ποτέ σε ευθεία γραμμή, το Dodge Tomahawk. φτάνει από τα 0 στα 60 Mph σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα περίπου 420 Mph!
Η Dodge δεν ήταν ποτέ πραγματικά γνωστή για την κατασκευή μοτοσικλετών, αλλά είναι γνωστή κυρίως για αυτοκίνητα της, όπως το Challenger και το Viper, ωστόσο είναι αυτοί που κατασκεύασαν την ταχύτερη μοτοσυκλέτα στον κόσμο.Έκαναν το ντεμπούτο τους το 2003, αυτό δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μια ιδέα και όλοι σκεφτήκαμε, δεν υπάρχει περίπτωση να το δούμε αυτό στην παραγωγή. Κάναμε λάθος. Αυτό το μεγαθήριο έρχεται με τέσσερα ελαστικά δύο σε κάθε πλευρά και για τους τέσσερις τροχούς που χωρίζονται κατά μερικές ίντσες ενώ είναι σε μια ανεξάρτητη ανάρτηση ανά τροχό, ένα κιβώτιο δύο ταχυτήτων και έναν κινητήρα Viper. Ο κινητήρας είναι ένας 8,3 λίτρων 20 βαλβίδων V10 SRT 10. Σωστά αυτή η μοτοσυκλέτα έχει V10 με απόδοση 507 ίππους στις 5600 σ.α.λ. Τα φρένα αποτελούνται από περιμετρικά τοποθετημένους διάτρητους ρότορες 20 ιντσών, έναν σε κάθε τροχό. Τα μπροστινά φρένα αποτελούνται από δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων ανά τροχό από αλουμίνιο και το πίσω μέρος χρησιμοποιεί μια μονή δαγκάνα αλουμινίου τεσσάρων εμβόλων. Ο συμπλέκτης είναι ένας διπλός δίσκος, στεγνή πλάκα με διάφορα οργανικά υλικά τριβής που χρησιμοποιούνται και ενεργοποιείται από ένα χειροκίνητο μοχλό. Το τιμόνι είναι κεντρικού τύπου διπλής πλήμνης και η σύνδεση χρησιμοποιεί ένα παλινδρομικό και μια ράβδο ώθησης/έλξης που αποτελούνται από ρουλεμάν. Ο ζυγός του τιμονιού είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο billet, όπου οι λαβές είναι αλουμινίου και οι μοχλοί είναι billet.
6) Harley Davidson Cosmic Starship
Αυτό είναι το μοντέλο που βρισκόταν στην κορυφή πολλών λιστών με τα πιο ακριβά, ωστόσο σήμερα είναι μόνο στο νούμερο 6. Το Harley Davidson Cosmic Starship κατασκευάστηκε με την ιδέα της δημιουργίας ενός έργου τέχνης. Συνεργαζόμενος με τον διάσημο επαναστάτη κοσμικό υπαρξιστή, Τζακ Άρμστρονγκ, η Harley Davison πέρασε μια κίτρινη και κόκκινη μπογιά σε μια ράβδο Harley V και αρχικά την πούλησε έναντι 1 εκατομμυρίου δολαρίων αφού τη μετέδωσε και την παρουσίασε στον κόσμο. Έχοντας υπόψη ότι μια ράβδος V της Harley Davidson κοστίζει 16.000 $, η βαφή στο Cosmic Starship κοστίζει 984.000 $. Ωστόσο, έχοντας κατά νου, το γεγονός ότι τα περισσότερα έργα του Τζακ Άρμστρονγκ κοστίζουν πάνω από 3 εκατομμύρια δολάρια, αυτό φαίνεται σαν μια αρκετά καλή συμφωνία.
5) BMS Nehmesis
Τα πρώτα πράγματα που μπορεί κανείς να παρατηρήσει σχετικά με το BMS Nehmesis είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει πλαϊνό σταντ και η μοτοσικλέτα απλώς κάθεται στην κοιλιά της. Αυτό οφείλεται στην ενσωμάτωση ενός συστήματος air-ride που επιτρέπει στη μοτοσυκλέτα να σηκώνεται αυτόματα με το ψαλίδι μονής όψης και την πίσω ανάρτηση κατά 10 ολόκληρες ίντσες ή να την κατεβάζει στο έδαφος, απόλυτη πολυτέλεια. Αυτό με τη σειρά του κάνει το πλαϊνό σταντ ξεπερασμένο. Το Nehmesis προσγειώνεται πάντα τόσο απαλά στις πλαϊνές ράγες του όταν έρχεται η ώρα να παρκάρετε. Τι είναι το κίτρινο γκλίτερ σε όλη τη μοτοσυκλέτα ρωτάς; Αυτός είναι χρυσός 24 καρατίων.
4) Hidebrand & Wolfmuller
Η μοτοσικλέτα Hidebrand & Wolfmuller δημιουργήθηκε όταν δύο μηχανικοί ατμομηχανών, οι Heinrich και Welhelm Hidebrand συνεργάστηκαν με τον Alois Wolfmuller για να παράγουν τη δική τους μηχανή εσωτερικής καύσης στο Μόναχο. Αυτό το μοτοποδήλατο πρωτοπαρήχθη και κατασκευάστηκε το έτος 1894. Αυτή ήταν η στιγμή που τα άλογα από σάρκα και οστά άρχισαν να ξεφεύγουν από τη μόδα και να επινοούνται εκ νέου. Αν κάποιος καταφέρει να οδηγήσει ποτέ ένα, είναι επιτακτική ανάγκη να γνωρίζει ότι δεν υπάρχει συμπλέκτης ή πεντάλ σε αυτό. Θα πρέπει κάποιος να το σπρώξει ενώ τρέχει και να πηδήξει ενώ πατάει το γκάζι για να το ξεκινήσει.
3) Ecosse ES1 Spirit: 3,6 εκατομμύρια δολάρια
Για να μπορέσει ο επαγγελματίας αναβάτης να δοκιμάσει το Ecosse ES1 Spirit, ο ίδιος έπρεπε να παρακολουθήσει ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης δύο εβδομάδων. Αυτό το μηχάνημα δεν μοιάζει σε τίποτα με μια παραδοσιακή μοτοσικλέτα. Υπάρχει παντελής απουσία πλαισίου. Η πίσω ανάρτηση και το ψαλίδι είναι και τα δύο συνδεδεμένα στο ίδιο το κιβώτιο ταχυτήτων και η μπροστινή ανάρτηση είναι στερεωμένη στον κινητήρα. Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει μόλις 120,2 κιλά και επιτυγχάνεται με την εξάλειψη του επιπλέον βάρους όταν πρόκειται για το λεπτό πιρούνι της μπροστινής ανάρτησης, καθώς το πιρούνι πιέζεται μέσω της κεφαλής του τιμονιού και στη συνέχεια πίσω. Η δύναμη αυτής της μοτοσικλέτας είναι ένας ενσωματωμένος κατά παραγγελία εγκάρσιος εν σειρά τετρακινητήρας. Οι θέσεις καθίσματος επιτρέπουν στα γόνατα να σφίγγονται στενά για μεγαλύτερη εργονομία και ευελιξία. Τόσο η μπροστινή όσο και η πίσω ανάρτηση είναι όλες από ανθρακονήματα και το τιμόνι είναι τοποθετημένο απευθείας στο μπροστινό πιρούνι για μεγαλύτερο έλεγχο.
2) 1949 E90 AJS Porcupine: 7 εκατομμύρια δολάρια
Η AJS μπόρεσε να παράγει μόνο 4 μονάδες το έτος 1949 και κατάφερε να φέρει στο σπίτι ένα κύπελλο Παγκόσμιου Πρωταθλήματος αφού κατέκτησε την πρώτη θέση στα χέρια του Les Graham. Το porcupine είναι ένα μηχανάκι που έρχεται με ανοιχτό πλαίσιο, κινητήρα από κράμα αλουμινίου, χωρητικότητας 500 cc. Ο δικύλινδρος κινητήρας DOHC διατίθεται με οριζόντιες κυλινδρικές κεφαλές για να παρέχει χαμηλό κέντρο βάρους. Τα αμορτισέρ που χρησιμοποιούνται σε αυτό το μοντέλο είναι ειδικού είδους και είναι γνωστά ως αμορτισέρ «Jam-pot». Το Porcupine πέρασε είκοσι χρόνια στο Εθνικό Μουσείο Μοτοσικλέτας του Κόβεντρι, μετά από τα οποία τέθηκε στη διάθεση εκλεκτών ενθουσιωδών.
1) Neiman Marcus Limited Edition Fighter: 11 εκατομμύρια δολάρια!!
Το Neiman Marcus Limited Edition Fighter φαίνεται πολύ steampunk-esc όσον αφορά τη σχεδίασή του, με τη σειρά του να κοστίζει 110.000 $. Ωστόσο, αυτή τη στιγμή αυτή η μοτοσυκλέτα κοστίζει 11 εκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας την το πιο ακριβή στον πλανήτη.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά μέρη αυτής της μοτοσυκλέτας είναι το ίδιο το πλαίσιο. Είναι κατασκευασμένο και λαξευμένο από ένα μόνο κομμάτι μετάλλου για να παρέχει περισσότερη δομική ακαμψία. Ορισμένοι σχεδιαστές πιστεύουν ότι αυτή η μοτοσυκλέτα έχει το απόλυτο στυλ της, όπου η χρησιμότητα της μοτοσικλέτας δεν έχει επηρεάσει καθόλου. Όταν αυτή η μοτοσικλέτα παρουσιάστηκε σε αρκετούς κριτικούς, έμειναν έκπληκτοι και εντυπωσιάστηκαν με την εμφάνιση αυτής της μοτοσυκλέτας. Ο Neiman εκείνη την εποχή μίλησε για το πώς αυτή η μοτοσυκλέτα είναι μια εξέλιξη της κανονικής μηχανής όπου έχει επιστρέψει στα βασικά της στοιχεία προκειμένου να εφευρεθεί εκ νέου και να κατασκευαστεί με γνώμονα τη βέλτιστη απόδοση. Το Neiman Marcus Limited Edition Fighter προορίζεται να είναι η όψη του Neiman σε ένα όνειρο επιστημονικής φαντασίας. Μόνο 45 από αυτά τα υπέροχα μεταλλικά άλογα κατασκευάστηκαν ποτέ και κυκλοφόρησαν στην αγορά. . Η μοτοσυκλέτα τροφοδοτείται από έναν αερόψυκτο δίδυμο κινητήρα V 1966 cc που του επιτρέπει να φτάσει σε τελική ταχύτητα 300 km/h και 0-100 μόλις 3,0 δευτερόλεπτα. Αν και έφτιαξαν μια όμορφη μηχανή, ο Neiman Marcus χρεοκόπησε τον Σεπτέμβριο του 2020.