Ευτυχώς, έχουμε ξεπεράσει κυρίως την τάση της δημιουργίας μικρότερων, «πιο κατάλληλων»
οχημάτων για τις γυναίκες, αλλά οι εταιρείες εξακολουθούν να ενδιαφέρονται απίστευτα για το
πώς αγοράζουν και αντιλαμβάνονται τα προϊόντα. Η S&P Global Mobility διεξήγαγε πρόσφατα
μια μελέτη για να βρει ποιες μάρκες αυτοκινήτων έχουν μεγαλύτερη απήχηση στις γυναίκες,
διαπιστώνοντας ότι η Buick και η Toyota κατέλαβαν την υψηλότερη θέση.
Αυτές οι δύο μάρκες αντιπροσώπευαν το 55 τοις εκατό των νέων συστάσεων προσωπικών
οχημάτων. Ακολούθησαν Infiniti, Kia, Lexus, Mazda, Mini και Mitsubishi. Η Toyota ήταν μακράν
η πιο δημοφιλής μάρκα μεταξύ των γυναικών.
Η Ram ήταν η λιγότερο δημοφιλής μάρκα, ακολουθούμενη από την GMC και τη Ford. Η S&P
συνδέει την εξάρτηση των εμπορικών σημάτων από φορτηγά ως σημαντικά μέρη των
καταλόγων τους με την κακή τους απόδοση στη μελέτη. Η Tesla ήταν επίσης κοντά στο τέλος,
με την οργάνωση να σημειώνει ότι η βάση των ιδιοκτητών της παραμορφώνει τα αρσενικά.
Οι γυναίκες όχι μόνο αποτελούν περισσότερο από το ήμισυ του πληθυσμού που αγοράζει
αυτοκίνητα στις Ηνωμένες Πολιτείες – το 50,5 τοις εκατό – αλλά τείνουν επίσης να είναι πιο
πιστές στις μάρκες που αγαπούν. Οι αριθμοί αφοσίωσης των γυναικών είναι ισχυρότεροι για
τις επωνυμίες που είχαν καλή απόδοση στη μελέτη, συμπεριλαμβανομένων των Mini, Lexus,
Infiniti και Buick.
Η επιτυχία της Buick με τις γυναίκες οφείλεται εν μέρει στο δίκτυο λιανικής πώλησης γυναικών
της General Motors, το οποίο προωθεί αντιπροσώπους που ανήκουν σε γυναίκες. Το Δίκτυο
χορηγεί επίσης μια υποτροφία για γυναίκες που εισέρχονται στην αυτοκινητοβιομηχανία και σε
συναφείς τομείς.