Μετά το επιτυχημένο GS 44, το Grand Soleil συνεχίζει να εκπλήσσει. Το πιο πρόσφατο κόσμημα που ανακοινώθηκε από το εμπορικό σήμα Cantiere del Pardo, το οποίο θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Φεστιβάλ Yachting των Καννών το 2022, είναι το νέο GS 40, ένα εξαιρετικά γρήγορο και ανταποκρινόμενο γιοτ με ξεχωριστή σπορ προσωπικότητα και κομψό, εκλεπτυσμένο στυλ, όπως τα άλλα συναρπαστικά μοντέλα που μας έχει συνηθίσει η Grand Soleil.
Σχεδιασμένο για άλλη μια φορά από το εξαιρετικό μολύβι του ναυπηγού Matteo Polli σε συνεργασία με το στούντιο Nauta Design , το νέο ιστιοπλοϊκό γιοτ της Grand Soleil με την πρώτη ματιά πείθει υποσχόμενο εξαιρετική απόδοση χωρίς να θυσιάζει την άνεση και τον χώρο. Το σκάφος είναι στην πραγματικότητα γενναιόδωρο και κάνει αυτό το σκάφος πολυτελές, ανταγωνιστικό και εύκολο στο χειρισμό.
Το GS 40, διαθέσιμο σε Performance ή Race έκδοση, διαθέτει διάταξη που μεγιστοποιεί τον όγκο κάθε περιοχής, φινιρίσματα υψηλής ποιότητας και χώρους κάτω από το κατάστρωμα που έχουν βελτιστοποιηθεί για κορυφαία ευρυχωρία τόσο στο σαλόνι όσο και στην τραπεζαρία. Εν ολίγοις, το νέο GS 40 έχει ό,τι χρειάζεται για να επαναλάβει την επιτυχία του GS 44, νικητή του τελευταίου παγκόσμιου πρωταθλήματος ORC, σχεδιασμένο επίσης από τον κ. Polli, διατηρώντας παράλληλα την οικογενειακή αίσθηση της σειράς Grand Soleil μεταξύ στυλ, κομψότητας, εργονομία και ασφάλεια. Το deck plan της έκδοσης Performance είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον, με τέσσερα βαρούλκα στάνταρ, δύο στο deckhouse και δύο δίπλα στα τιμόνια. Ο αυτοκόλλητος φλόκος, ο οποίος είναι επίσης τοποθετημένος στάνταρ, διαθέτει κρεμαστή ράγα, ενώ το γερμανικό σημείο φύλλο δικτύου είναι στερεωμένο στο πιλοτήριο. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί η θέση του ιστού που, όπως και στο GS 44, τοποθετείται πίσω για να μεγιστοποιήσει το “J” και επομένως τη βάση των πανιών κεφαλής. Στην έκδοση Race, ο ιστός είναι από ανθρακονήματα και το πανί έχει μεγαλύτερες αναλογίες από την τυπική έκδοση.
Οι γραμμές του GS 40 είναι μια εξέλιξη της ιδέας που μελετήθηκε για το GS 44, με μέγιστη προσοχή στην ισορροπία των όγκων, εξηγεί ο αρχιτέκτονας Polli. Το σχέδιο σχεδίασης για το νέο Grand Soleil 40 είναι πολύ παρόμοιο με αυτό του GS 44, αλλά με τον πήχη ακόμη υψηλότερο, δεδομένου του μικρότερου μεγέθους. Το συνολικό μήκος, ένα από τα πιο κοινά στην αγορά, αποτελεί ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση για την εύρεση του ιδανικού συμβιβασμού μεταξύ του εσωτερικού όγκου και των σπορ χαρακτηριστικών.
Χάρη επίσης στην εμπειρία που αποκτήθηκε στο 44 και στην ομάδα σχεδιασμού που έχει πλέον καθιερωθεί, κατέστη δυνατό να βρεθεί ο τέλειος συνδυασμός απόδοσης και άνεσης. Οι γραμμές της είναι μια εξέλιξη των εννοιών που μελετήθηκαν για το GS 44, δίνοντας μέγιστη προσοχή στην ισορροπία των όγκων καθώς αυξάνεται το μήκος. Οι γραμμές πλώρης παραμένουν πολύ λεπτές για να διατηρούν καλή απόδοση σε ελαφρούς ανέμους και να εξασφαλίζουν ομαλή διέλευση πάνω από το κύμα.
Όπως και στο GS 44, έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στην καθοριστική τοποθέτηση του ιστού προς τα πίσω, επιτρέποντας στη Nauta Design να αναπτύξει μια καινοτόμο διάταξη που ωφελεί τόσο την απόδοση όσο και την άνεση. Η επιλογή έγινε επίσης να διατηρηθεί ένας πολύ μπροστινός κεντρικός πίνακας με μονή λεπίδα πηδαλίου, ο οποίος είναι ιδανικός τόσο για κρουαζιέρες όσο και για αγώνες.