Η πράσινη οδήγηση με κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι δυνατή, αλλά απαιτεί δουλειά. Η Porsche ερευνά τα συνθετικά ηλεκτρονικά καύσιμα για πολλά χρόνια και άνοιξε σήμερα ένα νέο εργοστάσιο στη Χιλή για να αρχίσει να παράγει καύσιμα από νερό και διοξείδιο του άνθρακα.
Η Χιλή είναι μια ιδανική τοποθεσία για αυτήν την εγκατάσταση, επειδή έχει πολλές ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, είπε η Porsche, και το τελικό προϊόν μπορεί εύκολα να αποσταλεί από εκεί σε όλο τον κόσμο.
Οι πρώτες παρτίδες του eFuel θα χρησιμοποιηθούν για διαφημιστικά «έργα φάρων», αλλά η Porsche ελπίζει να πουλάει 145 εκατομμύρια γαλόνια αυτού του νέου eFuel στην ανοιχτή αγορά κάθε χρόνο πριν από το τέλος της δεκαετίας.
Η νοτιοαμερικανική αιολική ενέργεια θα τροφοδοτεί σύντομα τα οχήματα της Porsche σε όλο τον κόσμο χάρη σε ένα νέο εργοστάσιο βιοκαυσίμων που ξεκίνησε σήμερα η παραγωγή. Η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι το πιλοτικό της εργοστάσιο στην Punta Arenas της Χιλής παρήγαγε με επιτυχία τα πρώτα της λίτρα eFuel, το όνομα της Porsche για το συνθετικό της καύσιμο, το οποίο είναι κατασκευασμένο από νερό και διοξείδιο του άνθρακα χρησιμοποιώντας ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Έρχονται ηλεκτρονικά καύσιμα με ουδέτερο άνθρακα, η Porsche επενδύει 75 εκατομμύρια δολάρια
Η Porsche συνεργάζεται με συνεργάτες για νέα υγρά καύσιμα εδώ και πολλά χρόνια, ως συμπλήρωμα των εργασιών για τα ηλεκτρικά οχήματα που έχει αναδείξει συνολικά ο Όμιλος VW. Η Porsche βλέπει τα eFuels ως ένα πράσινο συμπλήρωμα για τα EV σε αυτό που αποκαλεί «διπλό μονοπάτι» που περιλαμβάνει τόσο την ηλεκτροκίνηση όσο και τα ηλεκτρονικά καύσιμα. Η Porsche αποκαλεί το eFuel μια πρακτική εναλλακτική που επιτρέπει στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης να λειτουργούν με «σχεδόν ουδέτερο εκπομπές CO2» και είπε ότι το νέο της εργοστάσιο θα μπορεί να παράγει έως και 145 εκατομμύρια γαλόνια βιοκαυσίμου κάθε χρόνο πριν από το τέλος της δεκαετίας .
Αυτά τα γαλόνια θα πωληθούν μια μέρα στην ανοιχτή αγορά, είπαν εκπρόσωποι της Porsche κατά τη διάρκεια μιας ενημέρωσης για δημοσιογράφους, αλλά η αρχική δοκιμαστική παρτίδα ενός μέτριου ετήσιου 34.000 γαλονιών προορίζεται περισσότερο για διαφημιστικούς σκοπούς. Το eFuel θα αποσταλεί πρώτα από τη Χιλή σε αυτό που η αυτοκινητοβιομηχανία αποκαλεί «έργα φάρου» όπως το Porsche Mobil 1 Supercup. Το eFuel θα χρησιμοποιηθεί επίσης σε οχήματα στα κέντρα εμπειρίας της Porsche σε όλο τον κόσμο, επιτρέποντας στους οδηγούς να καίνε βιομάζα αντί για ορυκτά καύσιμα στην πίστα. Μόλις τελειώσει η πιλοτική φάση, το εργοστάσιο της Punta Arenas θα μπορεί να παράγει προβλεπόμενα 14,5 εκατομμύρια γαλόνια κάθε χρόνο μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, είπε η Porsche, πριν πετύχει τον στόχο των 145 εκατομμυρίων γαλονιών δύο χρόνια αργότερα.
Δεν είναι μια νέα ιδέα
Η σημερινή έναρξη της παραγωγής μπορεί να ανιχνευθεί τουλάχιστον πέντε χρόνια πίσω. Τότε ήταν που οι μηχανικοί της Porsche συζήτησαν για πρώτη φορά τον ιδανικό συνδυασμό αξιόπιστων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και ευκαιριών αποστολής της Χιλής με τη Siemens Energy, σύμφωνα με το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Porsche, Michael Steiner, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης με δημοσιογράφους σήμερα. Η Porsche συνεργάστηκε επίσης με την παγκόσμια εταιρεία eFuels HIF, την ExxonMobil και άλλους συνεργάτες στο εργοστάσιο, είπε.
Η χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για την παραγωγή υγρού καυσίμου έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στη μείωση των συνολικών εκπομπών CO2 από οποιαδήποτε ορυκτά καύσιμα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για τη μεταφορά τους στους τελικούς χρήστες, σύμφωνα με το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Porsche, Barbara Frenkel. Ο Frenkel μίλησε επίσης στην ενημέρωση και είπε ότι είναι λογικό να χρησιμοποιείται πράσινη ενέργεια όπου βρίσκεται, όποτε είναι δυνατόν.
«Εάν δεν υπάρχει αρκετή διαθέσιμη ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές [για την παραγωγή ηλεκτρονικών καυσίμων], είναι πολύ πιο λογικό να χρησιμοποιείτε αυτήν την ενέργεια απευθείας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα», είπε ο Frenkel. “Η στρατηγική μας [είναι] να πιέσουμε πλήρως την ηλεκτροκίνηση, και επιπλέον έχουμε ηλεκτρονικά καύσιμα. Ως εκ τούτου, ειδικά όταν πρόκειται για την Ευρώπη, είναι ουσιαστικής σημασίας η κυβέρνηση να αυξήσει τη φιλοδοξία να δημιουργήσει μια καλή υποδομή φόρτισης με βάση τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.”
Αλλά εκεί ξεχωρίζει η Χιλή. Τυχαίνει να παρέχει μια σταθερή παροχή, πράγμα που σημαίνει ότι είναι λογικό να χρησιμοποιείται εκεί ενέργεια μηδενικών εκπομπών για να παραχθεί ένα υγρό καύσιμο που μπορεί στη συνέχεια να καεί σε μέρη που δεν έχουν τόσο ισχυρή υποδομή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, αλλά μπορούν να χειριστούν βιοκαύσιμο ως αντικατάσταση της βενζίνης. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τα εκτιμώμενα 1,3 δισεκατομμύρια οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε δρόμους σε όλο τον κόσμο σήμερα.